عکس های جدید از مرد دوهزار چهره

هرشب ساعت 22:45 در شبکه سه؛
«مهران مدیری» با «مرد دوهزار چهره» از جمعه به تلویزیون می‌آید

خبرگزاری فارس: «مهران مدیری» از روز جمعه 30 اسفند ساعت 22:45 با مجموعه تلویزیونی «مرد دوه‍زار چهره» به شبکه سه سیما می‌آید.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مهران مدیری در حال حاضر از استادیوم ورزشی به لوکیشن اصلی سریال «مرد دوهزار چهره» واقع در ولنجک برگشته و به‌زودی به خانه‌ای قدیمی می‌رود تا موقعیت چهارمی که «مسعود شصت‌چی» درگیر آن است، به تصویر بکشد.
بنابراین گزارش، تا به حال بازیگرانی نظیر محمدرضا هدایتی، امید زندگانی، ‌سحر جعفری جوزانی، شایان احدی‌فر، شادی احدی‌فر و شیما اسدی به بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.
سریال «مرد دوهزار چهره» در 15قسمت 45دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و تا به حال سه موقعیت از پنج موقعیتی که شصت‌چی درگیر آنهاست، تصویر شده ضمن اینکه 12 قسمت از سریال نیز برای پخش آماده شده است.
تا به حال در این سریال که مانند «مرد هزار چهره» شخصیت اصلی آن مهران مدیری است، بازیگرانی نظیر سپند امیرسلیمانی، شقایق جودت، سحر جعفری‌جوزانی، امید روحانی، سحر زکریا، پروین قائم مقامی، هادی کاظمی، شایان احدی‌فر، کیهان ملکی، غلامرضا نیکخواه، سام نوری، محمد رضا هدایتی، بیژن بنفشه‌خواه، عارف لرستانی، سیامک انصاری، پژمان بازغی، رضا فیض نوروزی و فلامک جنیدی ایفای نقش کرده‌اند.
به گزارش فارس، داستان‌های مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» در ادامه «مرد هزار چهره» است و این بار «مسعود شصت‌چی» درگیر پنج موقعیت‌ جدید می‌شود که هر موقعیت در سه قسمت به تصویر درخواهد آمد.

پشت صحنه سریال مرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 

مهران مدیری و برزو ارجمند در نمایی از مرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 

بیوک میرزایی و مهران مدیری در نمایی از مرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 

مهران مدیری  در نمایی ازمرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 

یوسف صیادی و مهران مدیری در نمایی از مرد دو هزار چهره /عکاس:عباس اصفهانی

 

صدرالدین حجازی و بیوک میرزایی در نمایی ازمرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 یوسف صیادی در نمایی از مرد دو هزار چهره/عکاس:عباس اصفهانی

 

 

 

   + نازنین - ٤:٥٢ ‎ب.ظ ; سه‌شنبه ٢٧ اسفند ۱۳۸٧

6 ساعت با چهره های شصت چی

6 ساعت با چهره های شصت چی

 

 

 

 

 

هشتم اسفندماه.مقصد ولنجک.ساختمانی سه طبقه که زمانی سفارت سوئیس بوده است.سوژه مورد نظر مسعودشصت چی.خبرها حاکی از آن است که مسعودخان توبه نکرده واین که او را اشتباهی بگیرند به مذاقش خوش آمده است وامسال می خواهد با دو هزار چهره به میدان بیاید. یادتان هست چه اشک تمساحی ریخت پارسال در دادگاه؟ پربیراه نگفته اند که(( از آن بترس که سر به زیر دارد))

 

دو قدم مانده به لوکیشن

 

شما؟بی سیم می زنند تا هماهنگی های لازم برای ورود انجام شود.درحیاط خبری نیست.حتی صدایی هم به گوش نمی رسد.وارد طبقه همکف که می شوی درچپ سالنی وجوددارد که بیوک میرزایی وفلورنظری به همراه یک دختر و پسرجوان دور یک میز نشسته اند وتمرین می کنند.ازسر و وضع دیوارها پیداست که این طبقه هم بخش از لوکیشن کاراست.اتاق گریم ولباس هم درهمین طبقه قرار دارد.چنددقیقه بعد همراه وفاملک زاده که مدیرروابط عمومی سریال است به طبقه بالا می رویم. به استودیو 14.

 

ازآوردن چای جداخودداری کنید

 

دراین طبقه هیاهویی برپاست.هرکسی به کاری مشغول است.روی آینه کاغذی چسبانده وروی آن نوشته شده ((لطفاً به وسایل صحنه دست نزنید)) وکمی ریزتر زیرآن تاکید شده (( از آوردن چای جداخودداری کنید)).خانم ملک زاده تمامی عوامل را یک به یک معرفی می کند.برخورد عوامل آنقدر گرم وصمیمانه است که خیلی دچار غم غربت نمی شوی.

 

کمی بعد بازیگران به طبقه بالا می آیند تا فیلمبرداری شروع شود. بیوک میرزایی با گریم ورب دوشامر زرشکی که به تن دارد وارد می شود وزیر لب می گوید:نمی دونستم خونه ام اینقدر شلوغه! تا این لحظه مهران مدیری رویت نشده است.خانم ملک زاده همچنان مشغول معرفی عوامل است.یکی دوتا هم که نیستند..سرعت حرکت عوامل بالا می رود.گویا قرار است با استقرار بازیگران درجای خود کارشروع شود.

 

به داخل مکان فیلمبرداری می رویم تا ازنزدیک شاهد خلق یک اثرنوروزی باشیم.این هم مهران مدیری.درگوشه ای آرام نشسته است.چهره اش خیلی خسته به نظرمی رسد.اما با شروع فیلمبرداری مدیری خسته جایش را به شصت چی پرانرژی می دهد.بیوک میرزایی پایش را روی هم انداخته ودیالوگ ها را پشت سرهم می گوید.غافل از اینکه کارگردان تیزبین متوجه تقلب او از روی کاغذ شده است! کات.پس از هر بارتصویربرداری کاربازبینی می شود.به نظرمی رسد همه لبخندی از سر رضایت بر لب دارند حتی کارگردان.اما گول این لبخندها را نباید خورد چون (( دوباره می گیریم!))

 

 

پای صحبت طراح صحنه ولباس

 

معمولا تهیه گزارش از پشت صحنه کاربسیارکسل کننده ای است چرا که باید در زمان فیلمبرداری ساکت وبی حرکت درگوشه ای بمانی.

برای فرار ازاین وضعیت می توانی به سراغ سایرعوامل بروی وبا آنها گپ وگفتی داشته باشی.سریال مرد دوهزارچهره درزمره سریال های پرلوکیشن است وطراحی صحنه های مختلف کار را فروزان جلیلی فر برعهده دارد.آغازهمکاری او با مهران مدیری به سال 77 برمی گردد.

جلیلی فر دراین باره می گوید جنگ 77 ازجمله کارهایی بود که برای اولین بار جرات پیداکردیم که به در و دیوار رنگ بزنیم ونوآوری داشته باشیم واین را مدیون آقای مدیری هستیم که اجازه داد تا تجربه کنیم.اودراکثرکارهایی که حضوردارد طراحی صحنه ولباس را یک جا برعهده می گیرد.هرچند معتقداست اگرصحنه ولباس ازهم جدا باشند بهتراست چون هرکدام ازاین کارها بسیار سنگین هستند ولی متاسفانه ممکن است این مشکل به وجوداید که رنگ لباس  وصحنه هماهنگ نباشد.

 

جلیلی فر درخصوص تعدد لوکیشن ها توضیح می دهد درطراحی صحنه سعی شده تا کابه واقعیت نزدیک باشدتاخیلی مشخص نشود که دکورزده شده است.علاوه براین چون متن ها دیر به دست ما می رسدما باید همیشه آماده باشیم تا به محض مشخص شدن مکان ها وسایل مورد نظرتهیه وبه همراه تیم لباس وصحنه مشغول کارشویم.

اوکار با مهران مدیری را بسیارخوب ولذت بخش توصیف می کندومی گویدیکی ازبهترین کارگردان هایی که من با اوکارکردم آقای مدیری هستند.هم ازلحاظ شخصیتی وهم به خاطر آرامشی که سرصحنه دارند وازهمه مهم تر احترام حرفه ای که برای عوامل قائلند.اگرتغییری درصحنه را لازم بدانند به صورت پیشنهاد مطرح می کنند.این راهم باید بگویم که اگر صحنه ولباس موفق باشند به خاطر تیم قوی پشت صحنه است.

 

مدیری دوباره متولد شد

 

درادامه آشنایی باتیم قوی پشت صحنه به سراغ عبدالرضا شهباززاده مدیرتولید می رویم.همکاری اوبا مهران مدیری همزمان با تولید باغ مظفربر می گردد.مصاحبه با او کاربسیاردشواری است.چراکه مدام درحال صحبت کردن با تلفن است تالوازم موردنیازعوامل را درکوتاه ترین زمان برای آنها تهیه کند.

بالاخره چنددقیقه ای وقت می گذارد تا به سوالات ما پاسخ دهد.

 

درابتدا توضیح می دهد که مدیرتولید درواقع نماینده اول واجرایی تهیه کننده است وتمام کارهای اداری مالی وقراردادها زیرنظرمدیر تولیدهماهنگ می شود.شهباززاده درخصوص نحوه انتخاب لوکیشن ها می گوید زمانی که فیلمنامه نوشته می شود مکان هایی هم درآن تعریف می شود که براساس آن وهمچنین نظرات کارگردان ما به دنبال لوکیشن می رویم ودرنهایت با تاییدکارگردان و دستیاراول مکان موردنظر انتخاب وقرارداد بسته می شود.البته تععد لوکیشن ها در درمجموعه اخیر کارراکمی دشوار کرده است.

اودرخصوص ویژگی های لوکیشن اصلی این مجموعه می گوید:اقای مدیری معمولا یک مکانی را به عنوان پایگاه انتخاب می کنندکه لوکیشن های ثابت وبخش های اداری را یک جا دربرمی یگرد وبخش های مختلف داخلی در همان جا ساخته می شود.

 

 

اودرباره استقبال مردم از مرد دوهزارچهره درمقایسه با قسمت اول آن می گوید:درهمه جا وازجمله درایران قسمت دوم کارها مانندقسمت اول با اقبال عمومی مواجه نمی شوندولی به نظرمن مهران مدیری با مردهزارچهره دوباره متولد شد.بخش دوم این کارمتفاوت است وپیش بینی می کنم که این مجموعه هم مانند سال قبل پربیننده خواهد بودو این صرفا به خاطرمهران مدیری است چون هم کارگردان باهوشی است وهم می داندکه چگونه بیننده را پای تلویزیون بنشاند.

 

وقتی کارسخت تر می شود

 

آلاله هاشمی دستیار اول کارگردان وبرنامه ریزاست.اوبامعرفی پیمان قاسم خانی وازکارمرد هزارچهره به مجموعه ملحق شد.البته او اززمانی به گروه پیوست که دیگربازیگرها ثابت نبودند ولوکیشن های خارجی هم به کلیت مجموعه اضافه شده بود.

 

وقتی فیلمبرداری آن روزتمام شد به سراغش رفتیم تا با دستیار جوان که همچنان با انرژی وپرحوصله به نظرمی رسید صحبتی کینم.اوکار با مهران مدیری را چنین توصیف می کند: مهران مدیری در حوزه کاری خودش نابغه است.گاهی پیش می آید که سکانسی را دوست نداشتند ودرعرض 2 دقیقه آن سکانس را درذهن شان به طورکامل تغییر می دادند ودوباره طراحی می کردند واین برای من خیلی جالب وجذاب بودومن فکر می کنم شکل کارآقای مدیری دومی ندارد.او ذهن بیننده را می خواند ومدیوم تلویزیون را به خوبی می شناسد.

 

 دو هفته نامه مشق آفتاب(  نوروز ٨٨)

 

 

 

   + نازنین - ۳:۱٦ ‎ق.ظ ; دوشنبه ٢٦ اسفند ۱۳۸٧

گزارش فارس نیوز از پشت صحنه سریال مرد دو هزار چهره

«مسعود شصت‌چی» از کنفرانس مطبوعاتی تا کله‌پزی

خبرگزاری فارس: بیشتر مخاطبان آثار «مهران مدیری» او را کارگردانی صاحب سبک در تولید آثار طنز می‌دانند و معمولا آثار این کارگردان با توجه به ذوق و سلیقه‌ای که در ساخت از خود به‌خرج می‌دهد، معمولا گوی سبقت را از سایر رقبای خود در حوزه طنز می‌رباید...


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، با توجه به اینکه معمولا ساخت سری‌های دوم و سوم از یک کار موفق همیشه جواب نمی‌دهد و از سوی مخاطبان با استقبال روبه‌رو نمی‌شود، مهران مدیری این بار در ساخت «مرد دوهزار چهره» دست به ریسک بزرگی زده است.
بنابراین گزارش، او این روزها در خانه‌ای وسیع واقع در یکی از کوچه‌های خلوت ولنجک بی‌سرو صدا مشغول ساخت «مرد دوهزار چهره» است.
این ساختمان که در حیاطی پر درخت واقع شده، سه طبقه دارد و در هرطبقه گروهی مشغول کارند. در حقیقت طبقه اول و دوم جزو لوکیشن‌های تصویربرداری است و یکی از اتاق‌های طبقه سوم به تدوین و دیگری نیز به نویسندگان اختصاص دارد...

## هشت قسمت آماده پخش است

میانه تصویربرداری موقعیت دوم به لوکیشن رسیده‌ایم. صدرالدین حجازی و بیوک میرزایی به همراه مهران مدیری در یکی از اتاق‌های طبقه دوم مشغول ایفای نقش هستند و فضا برای کار به قدری کم است که جایی برای ایستادن و تهیه گزارش نیست.
از ویژگی‌های این ساختمان این است که طبقات و اتاق‌ها از کاغذ دیواری‌های متفاوتی پوشیده شده‌اند و طبقه دوم کتابخانه بزرگی دارد که پر از کتاب است. البته هر گوشه‌ای پر از وسایل صحنه است و هرچه که بخواهید در میان آنها دیده می‌شود.
افراد پشت صحنه هم که هرکدام مشغول کاری هستند و از درون اتاق صدای مدیری و میرزایی می‌آید که بلند بلند حرف می‌زنند اما اینکه این سکانس متعلق به کدام صحنه است، مشخص نیست...
فرصت را مغتم می‌شمارم تا در این فاصله سری به نویسندگان بزنم. اما هیچ کدام از نویسندگان در اتاق نیستند. البته برگه‌های نامرتب آنها که روی میز پخش شده حکایت از این دارد که آنها به تازگی اتاق را ترک کرده‌اند و به‌زودی برمی‌گردند.
برای پیداکردنشان سری به اتاق تدوین می‌زنم. احسان مظفری در اتاقی که دیوارهای آن همه سیاه شده‌اند و پنجره‌ها هم رنگ زده شده‌اند با جدیت مشغول تدوین است. حتی ظرف غذای ناهارش که دیگر سرد شده کنارش هست و او به‌قدری مشغول کار است که حتی با گذشتن ساعت‌ها از ظهر هنوز موفق به خوردن غذا نشده است. او که در حین صحبت کردن نیز مدام خیره به مانیتورهای روبه‌رویش است، درباره تدوین کار می‌گوید: تا به حال حدود 8 قسمت از سریال را آماده کرده‌ایم و گروه در تلاش است تا با کمبود زمان مواجه نشویم و بتوانیم کاری خوب مثل کار قبلی به مخاطبان ارائه بدهیم.

## «شصت‌چی» این بار با آگاهی قبلی کلاه برداری می‌کند

خشایار الوند به اتاق نویسندگان برگشته و در میانه گفت‌وگو با او امیر مهدی ژوله نیز سر می‌رسد. اما به قدری در رساندن متن‌ها به مدیری عجله دارد که قید گفت‌وگو را می‌زند و می‌گوید الان فقط به داستان و آنچه که باید بنویسم فکر می‌کنم و روان نویسش را برمی‌دارد و تند تند شروع به نوشتن می‌کند.
اما الوند درباره داستان مرد دوهزار چهره حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. او معتقد است گروه نویسندگان این سریال با کارگردان و تهیه کنندگان عقل‌هایشان را سر هم گذاشته‌اند و به موقعیت‌هایی فکر کرده‌اند که می‌توان روی آنها دست گذاشت و با آنها شوخی کرد.
او بر این نکته هم تاکید می‌کند که ما اهل رساندن پیام و آموزش به مخاطب و ... نیستیم و دوست داریم فارغ از زندگی روزمره مخاطب خود را بخندانیم و برای ساعتی هم که شده او را از دغدغه‌هایش دور کنیم.
الوند درباره نبود پیمان قاسم‌خانی به‌عنوان سرپرست گروه نویسندگان در این کار می‌گوید: پیمان قاسم‌خانی درگیری‌هایی مختص خود مانند فیلم سینمایی سن پترزبورگ را داشت و به همین دلیل نتوانست با ما همکاری کند. او در کارهای قبلی اوج و فرود داستان‌ها و نقاط وصلشان را هماهنگ می‌کرد و در کار نگارش مراقب بود تا ما جایی عقب نمانیم و یا خیلی جلو نزنیم. به هرجهت او در کار جدید نتوانست با مدیری همکاری کند و ما بدون حضور او تلاش کردیم تا داستان ها را بدون لطمه بنویسیم.
این فیلمنامه نویس در ادامه سخنان خود درحالیکه تلاش می‌کرد تا موقعیت‌ها لو نروند گفت: این بار مسعود شصت‌چی ناخواسته اشتباهی نمی‌شود و این بار آگاهانه اقدام به چنین کارهایی می‌کند.
عبدالرضا شهباززاده مدیر تولید سریال نیز اتاقی در طبقه دوم ساختمان به خود اختصاص داده بود و مشغول ساماندهی و تهیه لوکیشن‌هایی بود که مهران مدیری در ادامه کار به آنها احتیاج داشت. او معتقد است «مهران مدیری» شیوه کار خود را به خوبی بلد است و در ساخت سریال جدید خود به سمت حاشیه نمی‌رود.
وی درباره احتیاط مهران مدیری در ساخت «مرد دوهزار چهره» با وجود شایعات و سؤتفاهم‌هایی که پیرامون «مرد هزار چهره» پیش آمد، تصریح کرد: در مملکت ما هر کار طنزی که ساخته شود، حرف و حدیث‌های خود را دارد و ما هرقدر هم که مواظبت کنیم که خطایی نداشته باشیم، باز هم عده‌ای هستند که برای مضامین کار حاشیه درست کنند.
مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» در ادامه گفت: ما در ساخت سریال در چارچوب قوانین، مقررات و اهداف صدا و سیما پیش می رویم و تلاش می‌کنیم تا حرف و حدیثی در کار پیش نیاید.
وی درباره خطوط قرمز در موقعیت‌ها و میزان نزدیک شدن سریال به این خطوط نیز اظهار داشت: مهران مدیری خطوط قرمز را می‌شناسد و این نکات را به خوبی رعایت کرده و تلاش می‌کند تا از این لحاظ مشکلی در کار پیش نیاید.
البته شهباز‌زاده در طول صحبت‌های خود مدام از علی رضایی جانشین تولید یاد و تشکر می‌کرد و بر این باور بود که اگر تمام گروه هماهنگ و یکدست تلاش نکنند، کار به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

## از سالن کنفرانس تا کله‌پزی

گروه تصویربرداری از آن اتاق کوچک بیرون آمده‌اند و در طبقه همکف کنار راهروی عریضی پوشیده از سنگ مرمر سفید و در سالنی که کنار این راهرو قرار دارد مستقر شده‌اند.
مدیری لباس ورزشی به تن دارد و برزو ارجمند و علی لک‌پوریان نیز با پوشیدن لباس‌های ورزشی آماده‌اند تا در این سکانس بازی کنند. البته سیامک انصاریان نیز آنجاست و یوسف صیادی نیز به جمع حاضران اضافه شد.
پس زمینه پرده‌ای پر از تبلیغات به دیوار زده شده و مدیری پشت میز کنفرانسی نشسته که روی آن میکروفن‌های بسیاری چیده شده است.
این سکانس مربوط به کنفرانس مطبوعاتی در یکی از داستانهاست که امیر مهدی ژوله آن را نوشته است. مدیری مشغول بررسی دکورهاست. ژوله از راه می‌رسد و متن‌ها را به قول معروف داغ داغ به مدیری می‌دهد. مدیری شروع به خواندن می‌کند و با خواندن آنچه که ژوله نوشته، از خنده روده‌بر می‌شود. با هم مشورتی می‌کنند و مدیری با تمرین کوتاهی برای ضبط آماده می‌شود...
سه، دو، یک ... ضبط میشه... این صدای آلاله هاشمی دستیار کارگردان است که همه را به سکوت فرامی‌خواند و ضبط آغاز می‌شود... اما هربار یا با خنده مدیری و یا با خنده حضار کار متوقف می‌شود... و در پس هر دیالوگ‌گویی، تغییراتی در دیالوگ به وجود می‌آید تا مدیری به آنچه که می‌خواهد برسد...
از نکته‌های قابل توجه در این سریال سکوت عوامل پشت صحنه و نظم و ترتیبی است که دارند. آنها با توجه به اینکه صحنه‌ها و دیالوگ‌های خنده‌دار و طنزی را می‌بینند و می‌شنوند، تلاش می‌کنند تا لطمه‌ای به کار وارد نکنند و همزمان با کار تصویربرداری در بخشی، گروه دیگری در بخش دیگری مشغول ساخت دکور هستند تا کار تصویربرداری عقب نیافتد.
تصویربرداری در این دکور حدود یکساعت طول کشید و وقتی کار آنجا تمام شد، با مغازه کله پزی در همان راهروی عریض مواجه شدیم.
دکور یک مغازه کله‌پزی به معنای واقعی!!! جلوی در ورودی مغازه کله پزی یک مهتابی سبز روشن کرده‌ بودند و پشت شیشه برچسب کله‌پزی، زبان و پاچه خودنمایی می‌کرد. داخل مغازه هم به سبک همه کله پزی‌ها کاسه‌ها روی هم چیده شده‌بودند و کله‌ها و پاچه‌ها روی یک سینی خودنمایی می‌کردند و بخار داغ روی آنها بلند بود... روی دیوارها هم چند تابلو با محتوای جنگ‌های رستم و سهراب چسبانده بودند و پیرمردی سبیل کلفت با کلاه و پیش بندی سفید مشغول چیدن و مرتب کردن کله و پاچه‌ها بود. میز و صندلی‌های پلاستیکی زرد رنگی هم کنار هم چیده شده بودند و روی آنها تمام مخلفاتی که روی میز طباخی‌ها دیده می‌شود، به چشم می خورد...
در این سکانس مهران مدیری، برزو ارجمند و علی لک پوریان به همراه سه هنرور بازی داشتند و سکانسی بود که با توجه به خندیدن‌های مکرر مدیری، ارجمند و لک پوریان پس ار 19 بار به بار نشست... و از آنجاییکه هر بار قرار بود مدیری فریاد بلندی بکشد... از بقیه خواهش می‌کرد تا نخندند اما هربار یا خودش و یا برزو ارجمند خنده‌شان می‌گرفت و کار به جایی می رسید که گریم ارجمند دوباره ترمیم می‌شد و دوباره و دوباره...
ضبط سکانس مربوط به بخش کله‌پزی که بوی آن در راهروی سفید پوشی که حالا یک مغازه بود پیچیده بود و هوش از سر عوامل پشت صحنه پرانده بود، زمان زیادی به خود اختصاص داد و ساعت حدود 21 بود... اما مهران مدیری و گروهش با دقت و وسواس به کار خود مشغول بودند و مدیری پس از گرفتن هر سکانس با حضور عوامل به تماشای آن می‌نشست و گاهی هم با دیدن آن دسته جمعی می‌خندیدند... در این میان نیز سید عباس اصفهانی یکی از تصویربرداران گروه از لحظه‌های جذاب عکس و گاهی اوقات هم فیلم پشت صحنه می‌گرفت...
همچنین وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی نیز مدام کارهای مربوط به شبکه سه، تهیه کننده و کارگردان را سامان‌دهی می‌کرد و دائم به تلفن‌های خبرنگاران سمجی پاسخ می‌گفت که مانند من می‌خواستند هرچه زودتر خود را به پشت صحنه این سریال که یکی از شانس‌های جشنواره نوروزی امسال محسوب می‌شود، برسانند و صد البته که بدون همکاری‌ها و صبوری‌های خانم ملک‌زاده تهیه این گزارش ممکن نبود.
ساعت حدود 22 است و مهران مدیری و یارانش در کله‌پزی همچنان با بگو و بخند و وسواس مشغول تصویربرداری هستند تا یکی دیگر از آثار شاخص در حوزه طنز، ایام نوروز از تلویزیون به روی آنتن برود...
### گزارش: مریم فیروزفر

عکس های سریال رو هم ازلینک زیرمشاهده کنید:

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8712130387

   + نازنین - ۱٢:٥۳ ‎ق.ظ ; پنجشنبه ۱٥ اسفند ۱۳۸٧

نوروز 88 و مرد دو هزار چهره

35 بازیگر جلوی دوربین؛
اسامی کامل بازیگران «مرد دوهزار چهره» در نیمه اول

خبرگزاری فارس: در مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» به کارگردانی «مهران مدیری» که نیمی از آن تصویربرداری شده،‌ تا به حال 35 بازیگر ایفای نقش کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مهران مدیری این روزها در لوکیشن اصلی سریال واقع در ولنجک مشغول تصویربرداری است و تا به حال حدود 8 قسمت از «مرد دو هزار چهره» توسط «احسان مظفری» مراحل تدوین خود را سپری کرده است.
بنابراین گزارش، در مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» مسعود شصت‌چی در پنج موقعیت جدید و احتمالا جذاب‌تر از سال گذشته قرار می‌گیرد.
تا به حال فقط دو موقعیت از این 5 موقعیت به تصویر کشیده شده و 35 بازیگر به شرح زیر جلوی دوربین مهران مدیری رفته اند:
مهران مدیری، بروز ارجمند، سپند امیرسلیمانی، دریا امینیان، سیامک انصاری، پژمان بازغی، مریم بخشی، رضا برزگر، بیژن بنفشه‌خواه، فلامک جنیدی، شقایق جودت، صدرالدین حجازی، نوید خداشناس، امید روحانی، بهاره ریاحی، سحر زکریا، امید زندگانی، محمود سالاروند، ژاله شعاری، الهام شعبانی، یوسف صیادی، قاسم طاهراحمدی، محمدهادی عطایی، رضا فیض نوروزی، پروین قائم مقامی، اکبر قدمی، امیرحسین کلانتری، عارف لرستانی، علی لک پوریان، محمدمجدزاده طباطبایی، کیهان ملکی، بیوک میرزایی، عباس نائی، فلور نظری، سام نوری و غلامرضا نیکخواه.
لیست عوامل مرد دوهزار چهره نیز به این شرح است:
تهیه کنندگان: مجید آقاگلیان، حمید آقاگلیان، کارگردان: مهران مدیری، دستیار اول و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، دستیاران: فرهاد عطویان، شایان احدی‌فر، علی بحرالعلوم، منشی صحنه:گلنوش انتظامی، نویسندگان: خشایار الوند، محراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله، گروه گریم: مهرداد شکرابی، پارمیس زند، محمود دهقانی، مریم نصرالهی، امیر عبدالهی، اعظم محسنی، صدابرداران: محمد حاتم نژاد، حمیدگرمابدری،
دستیاران صدا: حسام شاهین، محمدعلی مژده، تصویربرداران:منوچهر مظفری، سعید عباس اصفهانی، حسین ستوده،‌ دستیاران تصویر: کامران جمشیدیان، مهدی تهرانی، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی‌فر، مدیر صحنه: حامد دباغ تفرشی، دستیاران صحنه:حجت علی اصغری آوینی، مهدی عسگری آستانه، ابراهیم یحیی‌زاده، اشکان عباس نژاد، دستیاران لباس: مریم رحمانی، زهرا صمدی دینانی، طراح نور: عبادالله به افروز، نورپرداز:عباس دهقان، دستیاران نور: حسین صحاف‌زاده، بهزاد به‌افروز، حامداوتادی، مدیر فنی: حسن مردانی، دستیاران فنی: محمدگلابی، محمد اسماعیلی، قطع تصاویر: جواد اصلانی، تدوین‌گر: احسان مظفری، مدیر روابط عمومی: وفا ملک زاده، مدیرتولید: عبدالرضا شهباززاده، جانشین تولید: علی رضایی، امور اداری: مینو شاکری، غزاله درگاهی، الهام مقدم، آزاده محمدی، حسابدار: اصغر قاسم‌خانی،
دستیارمالی: حسین امیری نژاد، سرپرست دوزندگان: اصغر حاجوی، دستیاران دوزندگان: جواد جراح لایق، جعفر همیار، اجرای دکور: رضا مفاخری، دستیاران دکور: مرتضی مفاخری، رضا شریعت‌زاده، مجید قربان‌زاده، شمس الدین عبدولی،‌ اکسسوار: خیرالله حسینی، دستیاران: حسین حسینی، سعید حسینی، تدارکات: سیدجواد لاجوری، حسین غریب، محمود رضا جوانشیر، احمد عاشوری، دستیار تدارکات: کریم عاشوری، زهرا جندقی راد، حمید سلیمانی، بهروز چلوییان، رمضان افتاده، مصطفی مصطفی‌لو، محمدعلوی، پشتیبانی: احمدقاسمی، داود صوفی، سیدعلی لاجوردی، آرمین جوانشیر، مرتضی شیرزادی، کامران مختاری، اسماعیل باقری، محمود وهابی، غلامرضا حداد روشن، عباس طارمی، احمد خداداد، محسن بداغی.

مهران مدیری در نمایی از سریال مرد دوهزار چهره /عکاس:عباس اصفهانی

مهران مدیری در نمایی از سریال مرد دوهزار چهره /عکاس:عباس اصفهانی

منبع:خبرگزاری فارس

   + نازنین - ۱:٠۸ ‎ق.ظ ; چهارشنبه ۱٤ اسفند ۱۳۸٧
← صفحه بعد صفحه قبل →